Kwaliteit & levering: zorgvuldigheid tot in detail | Weinand Woodworks

Kwaliteit & levering: zorgvuldigheid tot in detail

Na de selectie, voorbereiding en het ontwerp en vakmanschap is het tijd voor de laatste stap: kwaliteitscontrole en levering. Bij Weinand Woodworks wordt elk product gecontroleerd en met zorg verpakt, zodat het in optimale staat bij jou aankomt. Wij voeren deze controles uit in samenwerking met geselecteerde partners en ateliers, en begeleiden het proces van begin tot eind.

Kwaliteit als hoogste prioriteit

Elk product wordt nauwkeurig geïnspecteerd op afwerking, maatvastheid en detail. Wij zien toe op een correcte uitvoering van de kwaliteitsnormen zoals vastgelegd in onze algemene voorwaarden. Eventuele gebreken worden direct verholpen voordat het product wordt vrijgegeven voor levering.

Klaar voor jarenlang gebruik

Onze producten worden zorgvuldig verpakt om schade tijdens transport te voorkomen. Wij adviseren je ook over plaatsing en onderhoud, zodat je jarenlang plezier hebt van je aankoop. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan kun je dit altijd melden volgens de instructies uit onze algemene voorwaarden.

Levering met zorg en aandacht

Levering vindt plaats via betrouwbare transportpartners. Grote of zware producten worden standaard geleverd tot aan de eerste toegankelijke voordeur op de begane grond. Eventuele extra diensten, zoals levering binnen of naar hogere verdiepingen, kunnen in overleg en tegen meerprijs worden geregeld. Zo ben je verzekerd van een vlotte en veilige aflevering.

Veelgestelde vragen over kwaliteit & levering

Hoe worden de producten gecontroleerd?

De producten worden gecontroleerd op maatvoering, afwerking en stevigheid. Alleen producten die voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen worden geleverd.

Waar wordt geleverd?

Wij leveren standaard tot aan de eerste toegankelijke voordeur op de begane grond. Levering binnen of naar hogere verdiepingen is alleen mogelijk na voorafgaande schriftelijke afspraak.

Wat gebeurt er als mijn product niet naar boven past?

Als toegang tot het afleveradres beperkt of ongeschikt blijkt, kan de levering worden geweigerd of op een alternatieve plek worden afgegeven. Extra kosten voor bijvoorbeeld verhuisliften of extra mankracht zijn voor rekening van de koper.

Wat als ik een beschadiging ontdek?

Controleer het product bij levering. Eventuele schade of gebreken moeten binnen 14 dagen schriftelijk worden gemeld, zoals beschreven in onze algemene voorwaarden. Daarna zoeken we samen naar een passende oplossing.

Wil je meer weten over ons proces en de bijbehorende voorwaarden? Lees onze algemene voorwaarden of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Terug naar de homepagina